Καινοτομία με “άρωμα” Ελλάδας


Έναν νέο επενδυτικό γύρο, ύψους 21 εκατ. δολαρίων για την χρηματοδότηση της ανάπτυξης ριζοσπαστικών τεχνολογιών ανακοίνωσε η Persado, μία εταιρία με έδρα τη Νέα Υόρκη και «άρωμα» Ελλάδας, καθώς δημιουργήθηκε από την Upstream.

Η Persado θα αξιοποιήσει κεφάλαια κορυφαίων επενδυτικών οργανισμών για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης που υπόσχεται την αντικατάσταση των κειμενογράφων από ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Η κεντρική ιδέα της Persado, δηλαδή η αυτοματοποίηση της σύνταξης κειμένων μάρκετινγκ, αναπτύχθηκε σε μεγάλο βαθμό και στην Ελλάδα, με την υποστήριξη στελεχών από αρκετές χώρες, στο πλαίσιο μίας δυναμικής διεθνούς εταιρίας κινητών εταιρίας κινητών εφαρμογών, όπως η Upstream.

Μάλιστα, η Upstream την περίοδο 2010 – 2012 είχε επενδύσει για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών κεφάλαια, ύψους 20 εκατ. δολαρίων, δημιουργώντας την τεχνολογία marketing persuasion που έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα στο digital marketing διεθνώς.

Άλλωστε, η Persado ξεκίνησε σαν ομάδα έρευνας και ανάπτυξης μέσα στην Upstream, η οποία είχε δημιουργηθεί για την δημιουργία ειδικής τεχνολογίας για τον τομέα του demand fulfillment, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι απαιτητικές ανάγκες διεθνών πελατών, που δραστηριοποιούνται στην αχανή αγορά της on line διαφήμισης.

Επικεφαλής του νέου επενδυτικού κύκλου των 21 εκατ. δολαρίων είναι η StarVest Partners, με τη συμμετοχή νέων επενδυτών στην εταιρία, όπως η Citi Ventures, η American Express Ventures και φυσικά, η Bain Capital Ventures, η οποία είχε επενδύσει στην Persado 15 εκατ. δολάρια πριν από δύο χρόνια.

Μάλιστα, επρόκειτο για μία εκ των ελάχιστων επενδύσεων της Bain Capital στην Ευρώπη.

 

Υψηλή τεχνογνωσία

Είναι χαρακτηριστικό ότι την τεχνολογία της Persado χρησιμοποιούν κορυφαίες εταιρίες όπως οι Best Buy, Citi, LivingSocial, MetLife, Neiman Marcus, Verizon Wireless, Vodafone, και ZipCar. Μάλιστα, η Citi Ventures, η οποία επενδύει στην Persado, αξιοποίησε τις τεχνολογίες της στην αγορά των πιστωτικών καρτών και διαπίστωσε εντυπωσιακή αύξηση της ανταπόκρισης των πελατών της στην ανάγνωση των email της και στο άνοιγμα των ηλεκτρονικών συνδέσμων.
Το λογισμικό της Persado, όπως αναφέρει η εταιρία, χρησιμοποιεί ειδικούς αλγορίθμους που βελτιώνουν τα μηνύματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ, επιλέγοντας όλους τους πιθανούς συνδυασμούς συναισθηματικών εκκλήσεων, περιγραφών κτλ. Πρόκειται για την τεχνολογία marketing persuasion, η οποία αποτελεί μια καινοτόμο εφαρμογή που ανατρέπει τους περιορισμούς των παλαιών μεθόδων προσέλκυσης του ενδιαφέροντος καταναλωτών.



Leave a Reply







Εγγραφείτε στο newsletter μας και μείνετε ενημερωμένοι.

Νέο Καθεστώς Προστασίας Δεδομένων – GDPR

Τρόποι για την καλύτερη προσαρμογή των επιχειρήσεων στα νέα δεδομένα.

Παρακολουθήστε live την εκδήλωση εδώ